Sadržaj

Nega kose tokom zime – najbolji saveti protiv oštećene kose

„Neka padne sneg!“ Kako svi volimo to jedno doba godine kada je napolju stvarno hladno i možemo da se opustimo u svom domu. Iako udruženi osećaj ugode raduje naša srca, „hladnoća” nam dosta isušuje kosu. Velike temperaturne razlike između spoljašnje i unutrašnje strane utiču na našu kosu. Pored toga, topao i suv vazduh od zagrevanja utiče ne samo na kožu već i na kosu.

U nekim slučajevima, koža glave ima tendenciju da postane veoma suva i na kraju može dovesti do neprijatnog svraba. Osim toga, zimski dodaci poput toplih šešira ili visoko vezanih šalova mogu dodatno opteretiti i oštetiti kosu, pa čak i učiniti je neposlušnom. Da promena između vlažnog, hladnog, suvog i toplog ne utiče previše na kosu i kako bi kosa ostala sjajna i lepa, ovde možeš pronaći dragocene savete za negu. Umesto oštećene zimske kose, sada kažemo: “Neka padne sneg!”

Proizvodi za negu kose i njihova primena: Šampon, balzam i ostalo

Primećuješ li da ti je kosa zimi suva? Zatim je razmazi dodatnom pažnjom. Koristi hidratantne šampone koji sadrže blage supstance. Osim toga, bolje je oprati se mlakom vodom i koristiti male količine šampona. Šampon možeš naneti dva puta zaredom da bi zaista oslobodili kosu od svih čestica prljavštine i drugih ostataka.

Kada je u pitanju pranje kose: Da li znaš da je za njegu glave dovoljno koristiti samo šampon? Najčešće, nije potrebno tako intenzivno tretirati – ovo je tajni savet profesionalaca. Uopšteno važi: ne moraš da pereš kosu prečesto, u najboljem slučaju jednom ili dva puta nedeljno.

Međutim, pre svega, tvoj tip kose i dužina kose određuju individualnu frekvenciju. Ako kosu pereš preretko ili prečesto, to može uticati na strukturu i kvalitet kose. Za jaku kosu možeš koristiti i bogate balzame i tretmane.

Sve osim prisilnog: Brižno oblikovanje kose je od suštinskog značaja

Kovrče, neposlušna kosa i ispucali vrhovi nisu ti nepoznanica tokom zimskih dana? Tada, posebno zimi, kosu treba potpuno osušiti fenom i ne izlaziti iz kuće mokre kose, jer to podstiče lomljenje kose. Čak ni stavljanje kape na brzinu na putu do pekare nije opcija. Naša kosa, kada je mokra, mnogo je osetljivija i lako se lomi. Trebalo bi da ostaviš nekoliko dodatnih minuta za feniranje kako ne bi sušila brzo, na najvišoj temperaturi. Koristi fen na niskoj ili srednjoj toplini. Uvek koristi zaštitu od toplote i vodi računa da imaš najmanje 15 cm udaljenosti od glave.

Za normalnu, oštećenu ili suvu kosu, hranljivo ulje za kosu, na primer kokosovo ili maslinovo ulje, može tvojoj kosi dati više svežine i sjaja. Prednost takvih ulja: mogu da promovišu elastičnost vlasišta i pomognu da se izbegne neželjeno lomljenje kose. Posebno ljubitelji toplih zimskih dodataka ponekad bi trebalo da koriste hranljiva ulja, jer kroz trenje materijala za kosu dolazi do struje u kosi, lomljene kose i oštećenja.

Neki entuzijasti lepote se takođe zaklinju u svilene jastučnice, za koje se kaže da imaju hidratantni efekat na kožu i kosu. Ali bez obzira da li želiš da slediš taj trend ili ne, činjenica je: Odgovarajuća odeća tokom zime može pre svega da zaštiti tvoju kosu i podrži njenu lepotu. Tokom dana, svakodnevne brze frizure mogu smanjiti neželjene efekte trenja. Na primer, veži opuštene pletenice ili uvij kosu u punđu – i za kratko vreme svakodnevna frizura nije samo brižna već i moderna.

Kao što vidiš, uz odgovarajuće savete za negu i stilizovanje, možeš učiniti da se tvoja kosa ističe tokom zime. I najbolje za kraj: saveti za lepotu kose mogu za kratko vreme postati tvoj zimski ritual. Dakle, šta misliš o tome da napraviš malu pauzu i posvetiš se novim ritualima? Na primer, priušti sebi lepu kupku sa mehurićima, upali nekoliko aromatičnih sveća, nanesi hranljivi tretman za kosu i pusti da se upije u kosu tokom kupanja – dodaj masku za lice i kućni spa trenutak je gotov. Tako možeš idealno kombinovati udoban tretman lepote i ličnu negu i istovremeno uživati u lepom zimskom danu.

Slični članci

Dr. Dajana Hassam Dorsen, uvažena edukatorka u oblasti estetske medicine koristila je Orthomol Beauty tri meseca. ... >
Samira Poričanin-Petrešin autorica bloga “Prekardašijan” govorila je o proljećnom umoru. Kako se ona bori sa sigurno vam poznatim simptomima ... >
Admir Hadžić, profesor sporta i licencirani personalni trener, nudi nekoliko saveta za početnike koji će ti pomoći da se osećaš samouvereno i izvučeš najviše iz ... >

Orthomol Newsletter

Svakih 6 sedmica šaljemo ti pažljivo istražene vesti na teme vezane za tvoje zdravlje! Napomene o zaštiti podataka sam pročitao/la.

    Želim više znati o:

Živci, psiha i stres

Kako nastaje stres? Koje su posljedice? Što možete učiniti u vezi s tim?

Živci, psiha i stres