Sadržaj

Umor i iscrpljenost – Šta raditi? Koji vitamini pomažu?

„Ja to ne mogu! Ne mogu više! Sve me nervira! Osećam se umorno i iscrpljeno.”

Postoje faze u životu koje zahtevaju mnogo od nas. Odakle nam energija da se suočimo sa sledećim izazovima? Osnova za performans i optimizam su funkcionalni energetski metabolizmi i stabilan nervni sistem.

Vitalnost umesto umora.

Uravnotežena ishrana mora da obezbedi sve esencijalne mikronutrijente koji su telu potrebni na dnevnoj bazi, na primer za energetski metabolizam, nervnu i srčanu cirkulaciju, kao i funkciju mišića. Ali posebno kada je svakodnevni život pomalo užurban, kada smo pod vremenskim pritiskom, kada smo emocionalno ili fizički veoma iscrpljeni, ponekad je teško zdravo jesti.

Potrebno je više od samo B-vitamina.

  • Vitamin C, vitamin B2 (riboflavin), vitamin B6, vitamin B12, folna kiselina, niacin, pantotenska kiselina i magnezijum doprinose smanjenju umora i iscrpljenosti.
  • Omega 3 masne kiseline podržavaju funkciju srca i krvnih sudova. Vitamin C i E, mešani karotenoidi, bioflavonoidi, selen i cink doprinose zaštiti ćelija od oksidativnog stresa.
  • Pored magnezijuma, za normalan energetski metabolizam potrebni su i kalcijum, jod, mangan i bakar.
  • Uravnotežena kombinacija najvažnijih mikronutrijenata pomaže telu da pronađe energiju tako da je opušteno čak i pod pritiskom.

Slični članci

Dr. Dajana Hassam Dorsen, uvažena edukatorka u oblasti estetske medicine koristila je Orthomol Beauty tri meseca. ... >
Samira Poričanin-Petrešin autorica bloga “Prekardašijan” govorila je o proljećnom umoru. Kako se ona bori sa sigurno vam poznatim simptomima ... >
Admir Hadžić, profesor sporta i licencirani personalni trener, nudi nekoliko saveta za početnike koji će ti pomoći da se osećaš samouvereno i izvučeš najviše iz ... >

Orthomol Newsletter

Svakih 6 sedmica šaljemo ti pažljivo istražene vesti na teme vezane za tvoje zdravlje! Napomene o zaštiti podataka sam pročitao/la.

    Želim više znati o:

Živci, psiha i stres

Kako nastaje stres? Koje su posljedice? Što možete učiniti u vezi s tim?

Živci, psiha i stres